HHHHHHHHHHHOL-A

HEJ älsklingar! Det har funkat kasst med internet, men nu hittade vi en spot med lite mottagning. Fett.

Eh ja.. är i spanien. Bor i spanien. Jobbar i spanien. Lever i spanien, lever spanien. Vi har det rätt fett faktiskt, njuter av cirka 30 grader och sol om dagarna då jag hänger med barnen och leker. Njuter inte lika mycket av värmen om kvällarna då vi dansar som galningar, ibland i disneykostymer. Ni vill inte ens tänka er. Men livet har tagit en jävla u-sväng och det är fan grymt.

I övrigt bor jag i en liten lägenhet, i ett vardagsrum/kök hos tre brudar från Columbia. Hablar español, un poco inglés. Bor i min resväska gör jag också, som jag har undangömd i ett litet skåp. Soft. Annars hänger vi mest med holländare som är sköna. Vet fan inte vad jag ska skriva. Jag lever, och hoppas att ni gör det också. Ska troligtvis flytta inom kort till ett place där det finns internet. Hör av er, jag vill fan också ha livstecken! Nu är det nog sovdags innan jobbet imorn. På tisdag är jag ledig och ska försöka jobba bort min t-shirtbränna som jag fått av de fula knallgröna pikétröjorna vi har på jobbet.

Bilder får ni sen för det tar typ ett år att ladda upp.

Big love

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. så glad av ditt livstecken. om du missat SD är med i riksdagen. hm och jag åker till kroatien på söndag. kommer bli en aningen närmare dig. wiho.pussss love E

2010-09-20 @ 10:36:34
Postat av: soffan

ÅÅÅÅÅHHH! Fan vad du verkar må gött!!!! Snacka om nice life!!! Själv sitter jag med skolböckerna i högsta hugg, woppi. Njut åt mig, va!

2010-09-20 @ 14:36:37
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: s

Kul att då lever och mår bra!! Och ni verkar inte ha det jättetråkigt.. Skönt att höra! :) PUSS babe

2010-09-20 @ 17:58:46
URL: http://sssofias.blogg.se/
Postat av: vildhasse

misss yaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag kommer å hälsar på typ nu då!!!!!!!:*

2010-09-21 @ 10:22:41
Postat av: J.A

kom till röbäck nu bara!!!!!!! puss baby

2010-09-21 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0