57


Ikväll fetslappar jag vid datorn, ikväll är jag trött, ikväll myser jag med musik, jag tittar ikväll ut på den fina höstkvällen från mitt sovrumsfönster och på alla färgfulla träd som snart faller i skymning. Ikväll läser jag ingen teori, ikväll äter jag nektariner och ikväll är jag fan jävligt kissnödig. I helgen ska jag ut och leva rövare, lämna umeå med ett avtryck. Hehe. Ikväll bestämmer jag mig för en kisspaus, en cigarett på altanen och en nektarin till. Softish

Godingar
Dilated Peoples - Worst comes to worst
Matisyahu - We will walk
Cunninlynguists, Looptroop Rockers, Hilltop Hoods - Nothing but strangeness
DJ Revolution, Gang Starr - Right where u stand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0