Om gud vill och vädret tillåter

Idag har jag gjort matteprov och inget mer i skolan förutom att ätit äckliga vårrullar. Det gick ju br-a. Annars ikväll är jag less och orkar inte ta tag i något. Varken plugg, packning eller mitt äckliga rum där golvet inte syns. Nä, jag sitter nog istället kvar i soffan med mina chips och min cola och tycker synd om mig själv och min onda mage. Fast egentligen är jag nog rätt glad på det mesta i det stora hela, med alla fina runtomkring. Tycker förresten inte ens synd om er som får dåligt väder i helgen, TVÄRTOM!! Håjoj vad jag ska njuta

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha, jag förstår! Men flörtande turkar blir säkert nice också...hehe..



Jamen då styr vi upp typ när du kommer hem då? :)

2010-05-26 @ 12:51:24
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0