LET'S TAKE YOU BACK TO THE CONCRETE STREETS ORIGINAL BEATS AND REAL LIVE MC'S


Ikväll har vi hunnit med mycket. Krossat ölflaskor och hundar i samma veva, slagits med på- och avslagna rödljus, varit frusna fotbollsåskådare, blivit utkastade från mariehemsvägen samt ätit ihjäl oss efter en minst sagt fet shoppingrunda på coop. Nu funderar jag på att gå och lägga mig innan något mer hinner inträffa, som att jag blir nerslagen av allt borde-görasplugg eller liknande. SKÖNT med kort vecka i veckan!!!

Alla bör förresten akta sig imorgonbitti på E12an för då är det nämnligen jag som äger vägen. (.....)

Kommentarer
Postat av: östrajävlaersboda

Haha, bra att någon av oss fick ner allt :) finns på parkeringen imorrn 7.30, ses då!!

2010-05-10 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0