Hey so long vi syns i häktet

Produktiv dag, inte. Har iallafall börjat packa lite och lyssnat på looptroop. Har också hängt en stund med en bortglömd vän vid namn gitarren. Nu laddar jag hem fräsh musik som ska fylla min mp3, eller menar, köper.. Ska kanske börja klä på mig snart också, sen ska jag på middag och bio med goeste :)

Igår fick jag förresten brev från polisen, kanske roligaste läsningen på länge.
"Adress där åtgärden företogs: Vänortsparken.
Datum: 2010-05-22 Tid: 21.00

Sara påträffades tillsammans med en kompis. De satt med varsin flaska. Då Sara var ltie onykter och tillfrågades vad det var hon hade i flaskan så framkom det att hon hade vitt vin i flaskan. Vinet togs i beslag och förverkades.

Beslagtagen/förverkad egendom: 1 dl vitt vin."

Mycket på jobbet nu grabbar?

Kommentarer
Postat av: den nyktra av oss

så jävla klockren? eller? kanske inte? värt jobb? nä? haha

2010-05-26 @ 19:03:33
Postat av: sofia

HAHAHA. Så jävla patetiskt

2010-05-27 @ 10:21:44
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: the wild hasse JR

akta så du int sup ihjäl dig!!!!!!!

2010-05-27 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0