Några dåliga helgbilder och söndagsmat








gladdddd. Igår kollade jag och sabbo in några få antal minuters fotboll innan vi satte oss på en filt vid älven. Efter några kalla minuter och öl, torra vindruvor samt en invardering av bladlöss så förflyttade vi oss till en tom lägenhet öst på stan där vi länsade kyl och frys på typ allt vi hittade. Efter att ha dankat ihop där så tog vi oss in till stan och hängde på båten efter att fått vårat vin uthällt i en buske. I fredags tjillade jag och bästa med trefemmor, chips och musik vid älven. Nu kom matleveransen äntligen, dags för mitt livs första rullpizza

Kommentarer
Postat av: Sofia

NICE! Om jag ska vara ärlig så tänkte jag faktiskt på dig när jag skrev det.. haha. Men fan vad glad jag blir att någon vill vara försökskanin :D Så nu när jag vet det lär jag ju höra av mig!

2010-05-24 @ 22:07:17
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0