Strange journey

Idag var jag spyless, som alltid på måndagar, på att det var måndag. Jag fick ett tvärsug att dra på konsert när jag satt på bussen hem med dunkande musik i öronA. Jag ville stå längst fram och hoppa till timbuks sköna skånska och galna beat eller stå och gunga med frida till kleerups flum-musik i ett hav av människor, fyllas med energi från musiken och sällskapet. Men he blev inge av utan istället drog jag och sabbo på äventyr i och utanför våran ljuva stad. Vi var på strömpilen och åt ihjäl oss, vi åkte ut med niklas till innertavle där vi fikade te och hårdbröd och softade med dogsen. Måndagar, de blir vad man gör dem till - för mig blev det en ordentlig jävla bil och matmåndag. Varför klaga?




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inget att klaga på - det var så jävla sweet!!

2010-03-02 @ 00:23:10
URL: http://ragoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0