Set me free

Vilken segjävla måndag alltså. Vi somnade ikapp på svenskan och matten var bara sorglig som vanligt. Nu har jag dock städat mitt rum PÅ RIKTIGT, dammsugit/torkat samt skrubbat bort lite av colafläckarna som fortfarande var kvar sen sofia kom och sprutade ner mitt rum osv. Jag har även duschat, för första gången på månader känns det som.

Ikväll borde jag plugga och ta tag i mitt liv men jag tar tag i sabbo istället trorja. Och satan vad alla fyller arton nu, wiiii!!! Blir taggad, så jävla kung. Grattis Agnes idag, till sina 19 år dock, och tack för i lördags :)

Kommentarer
Postat av: missfärgad brud

tagga 07.17!!

2010-03-22 @ 23:04:36
Postat av: saorie

är nöjd över dig att du lyckades (L)

2010-03-23 @ 12:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0