NYKTER

Så var suplovet över och här sitter jag med en lätt magsjuka. Taggat. Stackars min arma kropp. Är typ första gången på hela lovet jag är ensam också känns det som, fast nu är iallafall bettan hemma igen ♥ Lovet har iallafall varit KUNG och jag har inte varit helt nykter nån gång trorja. En vit dag hade vi. Igår dansade vi med Alex Moreno på corona och hade askul, i fredags tappade jag inte bara börsen utan jag tappade nog mig själv nånstans på vägen också. Nu tänkte jag lägga ut alla bilder från moppenallen från helgen och så som gör mig glad men det ville sig inte så he blir en annan gång

FÖRÖVRIGT är det jävligt nice att skriva på ett fungerande tangentbord, att slippa sitta och kopiera - klistra in varje bokstav man vill få fram. Njuter av varje ord jag skriver nu aaaaaahlajkdfjkasdghslgjsaldgkaslkgjORGASM. Nu tänkte jag dö till Entourage, peace


ganska krya

Kommentarer
Postat av: Anonym

goo krya, its your birthday we gonna party like its my birthday

2010-03-14 @ 23:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0