Neighborhood Watch


Idag försov jag mig och missade en skidlektion i solen men det var fanimig jävligt skönt ändå. Sen kom jag till skolan och fick julmat, nä juste det var ju påskmat. Musten var iallafall god. Igår skulle vi fika men sen hittade vi oss själva i en lägenhet väst på stan fullt uppe i en förfest. Vi fick vi taxi till och från corona tack vare andrés black-jack vinst och där var det roligt. Sista biten liftade vi med en snäll kvinna som suttit på akuten med sin man i typ 5 timmar.

Nu ska jag titta ut på solen och skriva ett personligt brev om spanien. Jahapp.
60dagars imorn på corona!!!! KOM DIT


Kommentarer
Postat av: wingman

hur gick det med brevet? ha ha halva inne

2010-03-31 @ 18:42:54
Postat av: sara

haha,började ju nästan på det.. HALLONDILLE

2010-03-31 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0