Jag och min kompis, igen


FAN vad frusterad jag ääääääääär allt går ju bara åt kukhelvete hela tiden. Allt försvinner och jag lyckas på något sätt radera en massa grejer som jag inte vill ta bort. Önskar det var tvärtom. Idag har jag spelat volleyboll så jag har asont på armen och handen, hård sport alltså. Sen har jag också insett idag att ett IG i matte, ja, matte A, inte är allt för långt borta. Fan vad skönt.

En cool grej har också hänt idag. Jag har träffat Jennie, som kommer ifrån lilla förorten jag bodde i  förut i huvudstaden. Vi hade gemensamma kompisar och kalasade ihop som små. Det är vilmas kompis, dom träffades i england på språkresa. Världen är fan int så stor

Kommentarer
Postat av: REJN

ni är fortfarande fina tillsammans (L)

2010-03-04 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0