Hejsan morsan


Vilken morsa man har alltså. Innan vi drog från jobbet satt jag och tänkte beställa en kamera, nivet, min blev ju stulen på min 18årsfest och jag känner att det är dags för en ny jäkel. Skulle ju dock måsta låna pengar tills löning, men jag fick tjå mig sa mamma. Men den var ju så billiiiiig den kanske höjs i pris gnatade jag på.

I bilen hem tjatade jag om att åka till mediamarkt och kolla mer, jag var väl helt enkelt lite konsumtionskåt. Då lessnar hon på mitt tjat, sträcker sig mot baksätet och lägger en låda med en silvrig Canon Ixus 105 på framsidan i mitt knä. Vafan tänkte jag, har vi en kameraodling där. Det kallar jag tisdagslyx! Att jag ska betala hälften kan vi ju strunta i att nämna, men vad hon kan överraska ibland ändå

Kommentarer
Postat av: nikkeppppppppp

mormor m cashflow ohyeah!!!

2010-06-15 @ 19:37:26
URL: http://ragoona.blogspot.com
Postat av: Sofftish

NICE MORSA!! canon ixus äger fettish

2010-06-15 @ 22:00:46
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: dedi

ska vi byta mamma? säg att hon kan få bo hos mig(L)

2010-06-15 @ 23:06:54
Postat av: s

Det tycker jag, bra idé :)

2010-06-16 @ 14:56:42
URL: http://sssofias.blogg.se/
Postat av: hagatrosan

men hej min fjört, ja men ska vi hooka upp nästa vecka då? I´m working 9-15.30 and then I can take my cool bike to your place? Det var jäkla längesen vi sågs min lilla sockertopp! puzz!!! btw, jag tog steget och gjorde ett coolt hål i min navvvvel!

2010-06-17 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0