Längtan


Nu har jag tagit ledigt för helgen, fast egentligen slutar det ju inte där. Jag drar på tour. Nu - 18 mil söderut för att jobba på travet, tillbaka till umeå för att köra till lycksele inatt där jag ska andas lite, kramas lite, pussas lite och fira lite midsommar. På lördag blir det skellefteå tur och retur därifrån för återigen, travjobb. Jaja, lite ledigt hinner jag med och pengarna slår mig nog skönt i ansiktet sen.

Idag fick jag lön, betalade skulder och köpte nya skor. Ah, kära konsumtion. Ha en fein helg, KRAM

Kommentarer
Postat av: ensam dotter söker mamma

Jaja, kom hem nu!

2010-06-27 @ 17:56:08
Postat av: Sofia

Öh! Oskar linnros och ison&fille på lördag. Vi ba drar va

2010-06-28 @ 21:52:27
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0