Han ville blåsa dig


Istället för öl har jag ett colaglas i handen, ett norskt knepigt konstigt program går på tvn i bakrunden och bilder från peace and love svämmar över, överallt. Det är min fredag, en tidigare solig fredag, klockan är ett. Men vetni?

Medans resten av umeå dansar fötterna av sig så är jag, efter en god mcflurry, gott sällskap och en kär återträff med paret Moberg/Millkvist, fan jävla nöjd ändå. Fan va gammal jag låter. Hade gärna strosat runt på våra gator, berusad och glad ikväll. Men jag är glad nu me, plus att cola är gott. Också. Dessutom är min baby snart här, vi ska på moppetur i natten. Imorgon är lägenheten min i ett dygn. softish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0