En gång är ingen gång

Jag har haft bra dagar, ständigt klunkat på kärlekens vin som någon någongång någonstans så fint uttryckte sig. Jag har badat mig sjuk, jag har bastat mig mjuk, jag har fiskat mig stolt och jag har druckit mig snurrig på sprit odlad på bäverkörtel. Låtit myggen bita mig rödprickig samt kliat min hud halvvägs till döds. Vi hamnade i lycksele bland en massa barnfamiljer och pensionärer på djurparken igår där vi såg massa asfina och fula djur, och idag åkte jag hem. Bort från inlandets djupa skogar, bort från avkopplingen som nu fyllts i min kropp och jag är så nöjd med dessa sköna dagar som gått. Och nu är jag nöjd att vara hemma. Efter att nu ha fått tacokoma tillsammans med sofia så ska jag ikväll hemma hos dotter sabbo återgå till Livet i umeå tillsammans med några goingar och i helgen ska det gratisfestivalas i skellefteå. Frisk ska jag försöka bli också. Igen. Hejhopp!!



















Kommentarer
Postat av: dässan

hahahahhahahhah skrattade asmkt åt sälen och geten

2010-07-21 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0