PSY the seven fingers

Som förutspått, dagen blev rätt bra. Gjorde inte ett skit på företaget, idag heller, MEN spanskan gick..typ bra. Satt i matsalen i en evighet tills vi var sist kvar, glömde matten och gick tillsammans med hela 4 andra på bollsportens första lektion som varade i 5 minuter, vi hade ju en mamma att hämta upp på flyget liksom. Sov på bussen till stan, blev kär i en jacka och drack massa kaffe innan jag tog bussen hem med goeste brudarna. Moa förföljde mig och snodde lite hår, åt lite fisk och följde med mig på kanske världens coolaste föreställning. Kung brud, mitt lilla mumintroll. Imorgon är det fredag och FET sovmorgon. Shoeeeent


Kommentarer
Postat av: stephanie

2010-01-15 @ 10:16:34
Postat av: sara

bra å veta sizzzzz

2010-01-15 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0