Lost+ (with Jay-Z)

Hallåj, idag tänkte jag undvika det negativa här i ord. Idag är det den 19e kompisar. Ikväll är det p3guldgalan i Göteborg, för två år sedan var jag och Vilma där över en dag för att bevittna detta samt glida längs avenyn tillsammans med Salem Al Fakir, äta god pizza, pussas med Schmidt och få Timo Räisänen att nästan krocka med en lyktstolpe. Ikväll får jag se det på tv men är ändå nöjd. Idag är det en månad kvar tills jag räknas som vuxen och för ett år och en månad sedan, hehe, träffade jag en människa för första gången som bjöd mig på ett roligt, nytt och spännande jullov.






Idag fick jag även veta att jag inte bara ska se Markus Krunegård lördag den 27e mars utan även Maskinen. GOOD SHIT. Cam, u still with me?

Kommentarer
Postat av: Cam

Dags att fixa biljetter??? Jag är där???

2010-01-19 @ 22:39:56
Postat av: Maja

Lost med Jay-Z är så jäkla klockers!

2010-01-19 @ 23:39:00
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0