Lilllördag my ass




jag och pedofilerna






DaGen EfTeR, så jävla elektriskt jävla helveteshår


Mitt akis öga, typ en lödning (okstaven som man använder framför akis och blödning fnkar inte. ara iland som ni ser. Såhär fnkar mitt alfaet n: ACDEFGHIJKLMNOPQRSTVXYZÅÄÖ. Två okstäver som strejkar)

Okej alla okstäver strejkar när dom vill verkar det som. Men idag har jag skolkat, inte alls för at jag var akis, inte alls, det var j internationella skolkdagen idag, hallå?? Det var iaf kl igår och vi kammade en massa öl på krogen. För många verkar det som men imorgon ska jag till skolan för 1 lektion. ROLIT, n ska jag till vilma sen ska vi gå och köpa tggmmi.

Kommentarer
Postat av: sugen

parrrrrta, tagga krogen i helgen!! då ska ögat bli rödare än rödast

2010-02-27 @ 01:54:39
Postat av: fett sugen

snygga bruds btw (och killar)

2010-02-27 @ 01:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0