Krogen imorgon?



Efter helgen är jag myndig och sliten. Jag är även en kamera, ett musiksystem till datorn och en massa alkohol fattigare. Dock är jag en ölfylld och kladdig dator rikare, samt världens finaste klocka och det tackar jag mina änglar som bor vägg i vägg på glassgränd för. Klockan då, inte öldatorn. Har även fått en massa glas, koppar och sånt. Tror dom vill ha ut mig härifrån serri. Min lessa blick på bilden går till fittorna som förstörde för mig och andra i helgen men ni som inte gjorde det ska ha ett stort TACK. I lööööv ya'll bigtime.

Nu har jag just städat rummet och sitter och lyssnar på gamla brända skivor på min dåliga stereo. Har ju inget musiksystem längre nämnligen. Hade också velat lägga ut en massa roliga bilder från helgen men juste, min kamera är ju stulen. Tur jag har min webcam ♥ Nä, nu ska jag ut och gå en sväng i kylan innan jag hälsar på Vilma och Mira för lite kvällssällskap, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0