Something tells me that there's much more to see


Hemma, trött och full på popcornshäng med niklas. Storniklas som han kallas här i vårat hus då vi har hela tre stycken inblandade, minst. Har två veckor att ta vara på innan avfärd och jag längtar efter att umgås. Att få ge och ta lite, njuta av bra personer. Nu ska jag och mamma ut i höstmörkret och den förbannade kylan med dogsen, sen ska jag sova gott, fast ensam, innan jag imorgon blir upphämtad av körskoleulla för 100 minuters umgänge i bilen. Helgen har förresten varit soft, och jävligt kall. Har även blivit beroende av ett telefonspel.

Kommentarer
Postat av: roos

du och natha ska dit ja ;)

2010-09-01 @ 00:03:54
URL: http://withme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0