Need you now

Jag lever gott här nere i resarö, mitt lilla smygrehab. Jag lever dagarna ut, ibland som barnflickan, med otroliga peeps runtom mig i form av trillingkusinerna, drottning faster och kung farbror. Gamle tintin och de tre musketörerna i form av katter sällskapar också. Vi plockar blåbär, springer från spindlar getingar och vildsvin, äter 150kronors hamburgare i vaxholms hamn, strosar i täby C, degar i soffan framför svampbob fyrkant oså. Äter gott, mår gott, gör gott. Jag njuter fullt ut av tiden här nere, det är helt jävla underbart. Trimmat min hjärna med korsord har jag gjort ända sen bussresan ner också. Sedär.

Två körlektioner är inbokade tills nästa vecka och möten om spanien planeras in. Kugghjulet börjar sakta men säkert rulla igen, några dagar till här bara så är jag nog fullt rehabad. Bästa stället iallafall. PUSS








Kommentarer
Postat av: Sofia

MYSIGT!!!

2010-08-12 @ 20:38:32
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: Jotan

Längtar efter duuuuu!

2010-08-13 @ 00:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0