I can't tell you what it really is I can only tell you what it feels like And right now there's a steel knife In my windpipe I can't breathe But I still fight While I can fight As long as the wrong feels right High of a love Drunk from the hate

Igår lagade jag och Niklas till en riktig pangmiddag innan besöket kom och fyllan tog oss på andra vägar, in i nattens regn. Idag önskar jag att mamma och pappa kunde sett mig, då jag flugit runt med dammsugaren samt lagat ännu en pangmiddag till mig själv. Knappt att jag tror det själv. Förövrigt saknar jag världens bästa couscous med kyckling och tomater med min dotter.

Ikväll blir det nog nya äventyr. Synd bara att min cykel sprängdes bort, den som skulle bära mig genom staden denna vecka. Life is no Nintendo game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0