50 enkronor


Idag har det varit aprilväder som vanligt och jag köpte en fettskön kofta för 49 spänn. Sen åkte jag och sabbo hit och lagade middag innan vi for på coop med mina ihopsamlade 50 enkronor för att ladda upp med gott inför våran pluggkväll vi skulle ha........ otippat då att vi ägnar oss mer åt att skratta åt facebookgrupper, tömma våra godispåsar och gråta åt våra sjuka kroppar.

Måndag är det men jag låtsas som att det är fredag så  jag kan vara lite glad. Fast juste, får ju ändå inte dricka öl eller nåt sånt på tio dagar så. Ledigheten är dock värd allt, lillfredag imorgon så rätt nära är det ju?

Kommentarer
Postat av: nästan roli

Mamma ringde: "pluggar ni?", "ja", "också satt vi på facebook" ;PpPPpPPPpPpPP

2010-04-19 @ 20:39:35
Postat av: Anonym

fan avd fräsh sabbo va!!!

2010-04-20 @ 00:18:16
Postat av: stephanie

Love you! :) Ta det lugnt istället så att du blir frisk någon gång.. :) / Stephanie, (aka din mamma.)

2010-04-20 @ 10:01:56
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0