För man måste unna sig lite fantasi

Min kropp värker och har lyckats göra illa min hand på nån vänster. Men jag tänker inte våga klaga för mycket utan tänker istället på min camilla och hennes stackars jävla knä. Ikväll har jag slagits och sparkats tills jag vek mig och spred min svett över hela universum, har även välkomnat den fuckade höstkylan och lånat ut min hundnos till vilma. Hon ska nämnligen parta like an animal imorgon och själv ska jag åka tillbaka till vännäs när jag kommer hem. Typ. Nu ska jag sova och njuta av min sovmorgon, buenos/nas noches



torsdagsfikat och grisn

Kommentarer
Postat av: farmvillenörd

hoppas du är nöjder nu då!

vi ägde förövrigt på punch out, bara att tagga body balance!

2009-09-11 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0