I'ma get my mama a house

Blev inget nordmaling pga en sjuk Bella men istället blev det att bli en ordentlig summa pengar fattigare under några timmar på stan och en seriös diskuttion om att mitt hår kanske ska övergå till brunt har även startats. Dock höll jag mig, iallafall för ikväll. HPavdelningen ingick också idag i en fet makeover och jag tror att det kommer bli niceeee. Trots att det hela gjorde att jag fick vit färg över hela mig. Men det kändes ju bara snyggt liksom. Nu hade jag tänkt hoppa i säng och hoppas på att jag inte drar en sådan vacker försovning som jag gjorde imorse. Idag har förresten varit en riktig jävla gulddag och mitt liv känns helt nytt på nåt sätt. Trots att det är måndag och det hela började med världens fetaste försovning så har jag älskat det. Alltihop! Faktiskt rätt fantastiskt om jag ska försöka förklara det i ord. Tack alla som på- och medverkat denna dag och alla andra också som inte medverkat fysiskt, saknar er mina innebandyfjollor och diverse!


Kommentarer
Postat av: s

saknar dig!

2009-09-21 @ 23:52:07
URL: http://sssofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0