Du vet väl om att du är värdefull

Idag har jag varit på dop, försökt sjunga med i psalmerna samtidigt som jag gjorde mig av med några krokodiltårar. Vet inte riktigt vad mitt ständiga bölande över allt och inget beror på men jag antar att det kommer med åldern.. eller nåt. Förövrigt så är min kropp helt mördbultad och jag vill helst inte röra på mig. Benen är tunga som bly, armarna också och ryggen vill inte få min kropp att samarbeta så det får jag försöka med själv. Helgen blev lugn men rätt bra ändå, helt ok måste jag ändå säga för jag tänker inte säga att varken kladdkakefrukosten igår eller battlebox var särskilt dåligt. Inte någonstans trots att det blev rätt segt mot slutet då man stått/suttit oskönt i en varm lokal i ca 6 timmar men det kompenserades ändå med tha show så att säga. Heeejlt sjukt I gotta say





Världens finaste 

Kommentarer
Postat av: denmarkhoe

Så jävla söta! blir nästan suger på att skaffa en unge nu! (skämt åsido)

2009-09-15 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0