Romeo & fucking Juliet

Ikväll vill jag helst bara att någon skjuter mig och jag tvivlar inte på att det finns några frivilliga. Jag misstänker allt från lunginflammation, svinis, cancer och massa andra såna där läskiga sjukdomar på mig själv. Folk säger att man ska må bra av frisk luft men så känns det fan inte just nu. Känner mig som en döende gammal tant som knappt kan andas eller prata. Idag vann jag nästan tacotävlingen på skolan, jag har även (TYP) gjort slut med min gitarrlärare vilket faktiskt tog på krafterna det också. Jag har även blivit presenterad för katten Kenneth, en jävligt fin och frestande lägenhet och en massa naturgodis. Blev även bjuden på gomat av deddan på brobban. TACK för det. Nu ska jag plåga mig igenom en svenskauppsats innan jag äntligen somnar och dör. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0