På din grinn

Idag har det varit bästtorsdag och det är det väl fortfarande. En perfekt efterföljare på sämstonsdagarna. Hur bäst dessa torsdagar kommer vara efter höstlovet är ju en annan femma men jag njuter tills dess iallafall. Det sög dock idag att vi hade ett hål på typ 3 timmar. Det var fett drygt. Efter skolan hängde jag med bella och sabbo som jag sedan våldgästade nån timme tills jag tog en feeen höstpromenad hem. Jag måste förresten börja sluta göra av med så förskräckligt jävla mycket pengar på onödiga saker. Ska fan hålla in ett tag nu. Oktober skulle ju bli köpfri, jo tjena. Nu ska jag städa rummet igen och sen ska jag teep softa med vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0