Hejjjjjjjj Linda

Jag vaknade upp, onödigt tidigt och drack upp vattenglaset som stod bredvid mig på en blank sekund. Sen låg jag i två timmar och längtade ihjäl mig efter juice, tittade på mina sönderklottrade armar samt undrade varför jag drack dom där sista ölen igår. Låg länge och övervägde att gå till coop, allt för den där jävla juicen. Det hela slutade med att jag gjorde ett fett glas o'boy, halsade det, gjorde ett till och la mig i sängen igen. Men ack så gott den där juicen hade smakat. Nu är vi barnvakter här hemma, jag och billy ligger och ser på de tre vännerna och jerry.  Trevlig kväll igår, tack för det mina fina amigos

Nu vill jag borsta tänderna

Kommentarer
Postat av: sandraaa

tycker de borde stått hej sandra också....men GREAT blogg!

2009-10-18 @ 22:02:42
Postat av: linda

heeeeeeej :D hahhaha blev typ för glad... :]

2009-10-19 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0