Håll käften

Idag, mina vänner, idag har jag varit ute. Då snackar vi utanför erbodas gränser liksom. Det var jag igår också men då satt jag kurerad i en bil hela vistelsen och det räknades inte. Nä, idag tog jag mig en dusch och sedan hoppade jag på bussen ner till stan och mötte upp sabbo. Vi åt onödigt mycket på subway och sen gick vi och såg en jättekonstig dansföreställning men den var cool. Känner mig lite påväg tillbaka till livet. Men bara lite. Ska försöka fortsätta jobba på det. Är SPYless på min säng nu, usch. Har i princip spenderat alla mina levande timmar sen i onsdags i denna. Nu har jag tömt den på svettiga, smutsiga och sjuka sängkläder för att ersätta med nya och friska. Iallafall nästan friska, i mittenstadiet skulle jag säga. Nä nu ska jag plocka bort alla pistagenötskal i min säng, bädda den och se film. Sen måste jag sova, ska faktiskt upp imorgon och leva ett liv. Häftigt, känns nytt. Puss på alla



Föreställningen och fina jag tillägnad min FINA frida mandelin, hihi

PS. Det var alltså inte jag som hade svineflue, eller jag kan ha haft men det vet vi inte, utan det var mitt kära svin till bror. Och nu kanske även min fader. Men jag vägrar att både testa mig och vaccinera mig så, det får gå som det går. DS

Kommentarer
Postat av: Keep up the good work man

Diggade IAF föreställningen, that's when life came around.

2009-10-28 @ 01:16:18
Postat av: bnummer2

thanks b=)

2009-10-28 @ 01:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0