Frigör musiken

Tjenixen, både igår och idag befann jag och sabrina oss på iksu och svettades. Duktigt av oss och det känns måste jag lova och imorgon lär bli värre. Nu såg jag att klockan är Scrubs så jag ska glida, tjing


Mamma sprang förövrigt nyss runt i hemmet i panik och letade min bror. "Han var här nyss" vrålade hon och jag svarade lugnt att han förmodligen gömt sig någonstans, busig som han kan vara, och satt kvar på min stol. Mamma fortsatte ila runt som en galning och hon fortsatte även svära på att hon nyss hade pratat med honom. Nyss kan ju innebära allt från nyss på riktigt eller längesen eftersom min moder är en duktig telefonpratare om kvällarna. Hursomhelst så fann hon honom några minuter senare i hennes säng, sovandes, och hon skrattade nervöst fast lättat och gick genast och ringde upp människan hon fick lov att dissa i sin panik och berättade om sitt fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0