Birthdaygirl






Nu är bettan, min trogne vän 6 år och tiden bara flyger iväg. Gammal och grå och allt. Ska sjunga för henne, pussa och krama henne hela dagen imorgon tills hon blir bortrövad till lycksele. Om jag hinner vakna innan dess vill säga. Sjöng nyss några vackra och kärleksfulla toner som jag tror blev uppskattade av grannarna. Sabbo typ sover i min säng och jag ska haka på henne tror jag, vi hann förövrigt bara se en film men jag hann gråta rätt många tårar ändå, hehe. Björnbröder forever iallafall. Bettan är iaf mitt älskopälsko!!!!!!!!!!!!! Undrar om sabbo också tycker att hon får sova här inatt. Ska springa och krama henne nu, bettan alltså. Sabbo stryker jag ba på foten eller nåt sånt fint, gonat

Kommentarer
Postat av: brotherbear

Haha, vi är fett lyckade. Kul att jag inte hann säga grattis ens :( Sjung x100 från mig.

2009-10-10 @ 14:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0