Thrilleeeeeeeeeer

Imorse var jag hos tandläkaren. Fick ligga och stirra på nalle puh i taket medans en finsk kärring grävde i min käft. Blev som vanligt rådd till att knarka tandtråd och inte äta nåt socker at all. Sen åkte jag och satte mig på busstationen i en timme och spelade quadrapop innan jag kom till skolan och skolkade från spanskan. Fittjävlaspanskan. Drog och åt soppa och bröd och sedan hade jag matte. Där gick gammgoharry runt och sjöng julsånger, fnissade och aktade sig för svinjacke. Sen drog jag på min första trafikantlektion och måste säga att det känns lite konstigt att börja plugga på det. Kommer ju säkert gå asbra...

Ikväll har jag suttit på waynes i några timmar och sedan drog vi och såg kingen av pop på bioduken. Vilken man. Efter det hade vi popcornkoma och snöbollskrig

Nu tänkte jag försöka välkomna john blund för jag är sjukt jättetrött. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0