It's a hard knock life

Lessheten är ett faktum och livet fortsätter som vanligt att gå i bergochdalbanans spår. Den möjliga massakern vi pratade om idag önskar jag nästan, jag vill iallafalll att någon dödar våran skola. Då menar jag skolan i sig, inte några goa fordonare, teknikare, samare, handelsare, ja ni fattar. Ni alla är välkomna att göra det iallafall.

Jag vill härifrån. Jag vill sitta och dricka kall öl i ett soligt Köpenhamn eller ligga i stugan och läsa massa kalle anka. Men till Köpenhamn vågar man ju inte heller fara nu eftersom att hells angels typ dödar någon där varje dag tydligen. Och lycksele.. jo det vore skönt. Men det är fan inte tillräckligt långt bort. Jag hoppas att det snart står ett flyg utanför min port som tvingar mig att packa väskan och tar med mig till ett varmt land med sol, god alkohol, god mat och ett gott liv.
Det hoppas jag verkligen, även om nu planet kanske skulle måsta trängas lite här utanför så vore det nice om det typ kunde hända.
 bra dagar

Kommentarer
Postat av: Dansken

Underbara jävla dagar dedär. Kommer med flyget dirr.

2009-11-12 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0