Dude, wheres my car

Idag har jag
- namnsdag
- fått lön
- hittat 100 kronor i en gömd ficka i jackan
- dansat foxtrot och vals
- börjat på svenska uppsatsen (!)
- fått kaffe, kaka och en guldstjärna av min mentor
- ätit ihjäl mig på subway och i fridas säng
- sett en rolig film med snygg pajk, sofia sov bredvid mig....
- mensvärk
- blivit blöt i FITTregnet
- jagat katten som jagade ballong i trapphuset

och nu insåg jag som vanligt att jag borde sova. Uppstigning så tidigt så det nästan är natt, och denna gång tänker jag inte gå och duscha i sömnen klockan 03 av stress. Alex förresten, jag vann iallafall bigtime men yran 08 är kvar forevaH. Inte på armen kanske men överallt annars. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0