Down with me

Fett med flummig dag. Jag gick från trött till pigg, tillbaka till trött, hyper, skrattig, sömnig. Ni fattar. Dagen blev faktiskt bra trots natten och vädret (fyFAN). Har dock känt mig som ett schizzzo hela dagen, ja sjukt konstigt har allt varit och skolan känns verkligen bara som ett stort skämt för tillfället men nu ligger jag i sängen och har just avnjutit morötter och gurka med dipp och herre min jeeeeeesus så gott.  Btw så har jag och sabbo nästan bokat iväg oss till köpenhamn ikväll över nyår fast inte helt och hållet. Dessutom dödar jag henne om hon inte kommer imorgon. Kanske ska man ge sig på ett försök att sova?

Kommentarer
Postat av: almost there

vilken tur att jag kom då :O

2009-11-17 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0