Bam

Så mycket till det plugget, jag har inte ens tittat på böckerna. Det är ytterst underligt hur tiden bara kan flyga iväg egentligen. Kanske skulle man ta och sova istället för att sitta uppe och dega. Trots att jag fått sova ganska ordentligt den här helgen så är jag nästan fortfarande trött och sliten efter fredagens jobb och slit. Jag klev upp 05.45, duschade och for till skolan där jag bland annat gjorde prov och grejer. Direkt efter skolan så fick jag stressa till Evy's, där anlände jag runt 16.00 och kom inte därifrån förrän 00.45. Under dom timmarna fick jag sitta cirka 10 minuter sammanlagt kanske. Men lite kul måste jag ju säga att det var ändå, se fotbollsstjärnor vimla omkring i diverse utklädnader och dansa som galningar samt sprida en massa kärlek. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0