Bad romance eller vad säger du sabbo

Ikväll hade jag russinfingrar efter att ha skalat 1000 räkor men det blev iallafall göttt, jag och lilla barnet hade en romantisk middag med följd av allsång, desperate och kladdkaka. Vädret kan gå och skita  ner sig tyckte jag men det verkar som att det skiter ner på oss hela tiden. Så den åsikten ångrar jag nästan. En månad till jul, har hört rykten om snö på fredag. Finally säger jag

Ryktas även om att jag ska hänga med två draggenlirare imorgon
Hörde att jag är rätt taggad
Hörde att dom typ äger
rätt så mycket JAO


Btw idag rök mitt yran 08 band!!!
Känner mig nästan naked fast 09 är ju kvar


Kommentarer
Postat av: Alexandra

NOOOOOOOOOOOOO! yran 08 (L)

2009-11-25 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0