yes

nu fick jag bort de förbannade ramarna runt bilderna. Fan vad dukti jag är. Om man bortser från allt som har med skolan att göra då alltså. Igår ägde förutom att det var iskallt och regn men det var lite mys ändå. Innan filmen åt vi pizza på ett ställe där man inte tog sig ur stolen och när klockan var 17.57 så kände vi att vi kanske borde dra oss eftersom att filmen började 18.00. Vi kom in just när den började och satte oss ner i 2½ timme. Filmen var k i ng och jag snyftade lite och fick skäll av väsande tanter. Sen gjorde jag, jake och kewa egna tygväskor på madefestivalen helt random och kom på ett eget märke. Shade yourself! Fett cooelllll. Sen for jag och sov hos vilmish helt random när jag var blöt gånger 1000. Ikväll ska jag vara med cam och sedan är hele helgen en gåta. Spännande. Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar att det var på queens ni åt, stolarna där ÄR hopplösa!=(

2009-05-10 @ 23:21:19
URL: http://mandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0