Vi gör allt för sent

Häj häj. Helgen har varit lugn och skön skön, idag försökte jag ta tag i lite plugg och det gick väl som det gick. Men 1½ uppgift (ordet som jag förövrigt haft stora problem med att stava idag) på ca 5 timmar är ju bättre än ingen uppfigt, ni ser ju, ändå. Vårat hus, eller lägenhet är sjukt städad och jag känner knappt igen mig här hemma. Mitt rum är faktiskt också fint så jag ska nog sova snart innan jag hinner pönta ner det alltför mycket. Jag är pank, nästan och det kan vara bra ändå så jag inte slösar stålar på en massa onödigt. Dock är jag sugen på en massa som inte är onödigt alls men. Att vara pank har ju aldrig varit något främmande för mig så jag fixare nog. Studsmattan är framme, knopparna är framme och ljuset är framme. Fast nu är det mörkt men. Sommar

imorgon har jag en lektion sen slutar jag tidigt, då ska jag ut till sävar av alla ställen och hänga med min syster och kidsen. Märks det förresten att tp släppt nytt? Dock verkar mitt lastfm ha fuckat upp sig så en massa annat som dunkats inte syns men sprolla, umeåduon har utan tvekan dominerat veckan. natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0