frossa

Det har jag gjort i helgen typ men, det har ju varit helg. Och jag har tjänat 550 riksdaler på det, nästan. Eller egentligen inte på det men. Jag och vilmnutt jobbade igår på våran ~kvarterspub~ och det blev vi rika, kära och lite skrattberusade på. Rätt värt. Idag har vi varit i vindeln hela dagen vid forsen i solen, gått långt och ätit massorrrrrrrrrrrr. Sen for jag och hängde med nå brudar på en kulle och nu ligger jag i sängen och orkar inte skriva eller göra så mycket mer, är orolig för magsjuka men inte då. Måndag imorgon, även kallad kort-dag. Natti plutti

Kommentarer
Postat av: Tim

TAGGARÅÅÅ!



man måste skriva tagga i ett inlägg annars äre ingen blogg :]

2009-05-18 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0