99 problems

Tjene, nu har jag vaknat och duschat efter en kort natts sömn med fina drömmar. Jag har drömt om idag så kanske att det kan bli i stil med lika fint. Vi får väl hoppas. Drygt dock att gud typ kommer pissa på oss heeele dan men det är väl sånt man får stå ut med. Mamma min far till sundsvall idag om några timmar så hur det ska gå för mig att packa ikväll är fan ett faktum men gummistövlarna ska tydligen med så det ska jag försöka komma ihåg. Jaja, nu ska jag väl snart jaga upp stackarn och se om hon orkar göra gröt till mig. Dock är jag typ still mätt från igår, då åt jag och vilma scones. Men godmorgon iallafall och sovgott alla normala som får sova några timmar till! puzz


Kommentarer
Postat av: malin

vilken tid tar du bussen till skolan????

2009-05-26 @ 15:27:52
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0