Lark on my go-kart

Efter en promenad i all världens regn där nästan bara en låt, en stark låt, spelades och fick mig att inse (en gång för alla) att bara för att man saknar något så behöver man ju inte vilja ha det tillbaka (bra va?),  så sitter jag här ganska nyduschad och varm i magen av vaniljte och rostade mackor. Var bara lite rädd att mina hörlurar skulle bli typ vattenskadade och explodera på mitt huvud eller att bettan skulle bli så blöt och tung så hon inte orkade bära hem sig själv på sina små tassar men det fixade sig nog rätt bra ändå. Fast bettis såg rätt sur ut ett tag där när vi aldrig vände hemåt. Mitt slavjobb på universitetet körde igång redan i torsdags och jag längtar tills mina kosingar rullar in på kontot. Kommer bli så jävla kung. Helgen var sweet men lyckades vända på dygnet och matrytmen rätt ordentligt. Inatt vägrade john blund komma med min nattliga dos så inatt kommer jag typ sova mycket. Längtar fan, och ja vad mer. Det är sömmerlov och regnet stör mig inte jättemycket, inte så länge jag har veckor med jobb framför mig. Pussr

Kommentarer
Postat av: Fullt ös, guccitös

Satan vad snygg jag är! (hoppas förövrigt att allting är fina fisken med dig, ett tag sen vi sågs nu)

2009-06-16 @ 11:17:07
Postat av: släpp ut mig

braaaaa vi är på att connecta fan. såg din kommentar typ nyss. ringer imorrn, då jävlar.

2009-06-17 @ 00:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0