solEksEm!

Hej hej hej

Är så varmt och skönt och fint och bra så jag vet inte. Vad sitter man inne för? Två veckor kvar på jobbet sen kommer ledigheten, friheten och impulslivet att dra igång for real. Sommarlovet alltså. Nu ska jag fortsätta lyssna på Helt Off och efter en heldag med 3 mil på cykeln och några timmar på stranden och i sjön duscha och njuta av grillat. Sen blir nog kvällen helt ok fin fin fin och camilla får  förresten önskas en trewlig resa. Svealand will be waiting 4 ya och ge oss sol medans du är borta hihi, hälsa malta puss

Kommentarer
Postat av: toaletteeeeen

hahaha jag vill inte vara lika dum som en viss sara så jag skrev 80/100.....stackarn var ju efterbliven!

2009-06-27 @ 18:52:47
Postat av: camsan

Malta erbjuder nog en helt annan värme med tanke på deras klimat men jag kan unna er sol. Bara du ger mig din ledighet sen åt sena kvällar när dom två kommande veckorna har passerat. Deal? Hare!

2009-06-27 @ 21:31:00
Postat av: Oskar

du får slänga iväg ett sms nästa gång till mig nästa gång du åker till lycksele. trots det faktum att jag sa några dumma saker till dig så saknar jag att prata med dig.

2009-06-28 @ 20:36:34
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0