Magiskt, m e n tragiskt

Fan vad svårt. Fan, vad svårt. (tragiskt) Men fuck it i phuket säger jag. Just nu.

Iallafall, till nästa vecka ska jag försöka lära mig sova normalt om nätterna. Idag på jobbet kunde jag inte vara vaken och fick gå och ta en powernap på toan i en kvart, fifan vad skönt det var dock. Solen har tittat fram idag men det är kallt som isbjörnsklimat ändå, känns fan konstigt men hoppas att det som ryktas stämmer: att det blir bättre efter midsummerrrrrr. Imorgon ska jag försöka att inte somna om, mamma också, sen ska jag jobba och sen tar vi vårat pick och pack och dissar umeå i några dagar för ett troligtvis ännu kallare lycksele. Men vadå, jag bryr mig fan inte. Det är midsommar och som vi har längtat. Lilla scoutgänget, vi ska sitta där på davidsstrand, på den skabbiga gamla bänken sent in i natten för tredje sommaren i rad och bli dyng i våra skabbigaste dagar. Underbart säger jag, hur kul det än låter. He måst upplevas. Nu borde jag fan sova, fast inte riktigt än. För tro mig, solen är kvar här..inne. Mmmmmmmm(magiskt). Gonatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0