Kobenhavn

Haha alltså shit, jag inser nu (som många andra gjort mycket tidigare) att jag måste styra upp uppdateringen kanske. Men ofta man orkar! Och nu är fan fel tidpunkt att ta tag i det, jag ska jobba imorgon och sover nästan sittandes. Typ koma. Orkar inte ens tänka på hur mycket jag ätit idag men egentligen bör detta inlägg tillägnas frida, min nyblivna 17åring som alltid är vaaaaackr som en dag. PUSS på dä och hoppas din dag blev till belåtenhet!



Lite cred måste även gå till hela helgen i det stora, feta creds till mig och moa som igår cyklade sammanlagt kanske 4 jävla mil och  cred till henne i allmänhet och allt annat sällskap som även varit fett. Cred till fridas tårta (tårtor egentligen) och till mig och sofia som tappade lokalsinnet helt. Till mig och sabrina som idag bokat biljetter till danmark för 1338 kronor och därmed missade elit-stämpeln. Filmen baksmällan som jag ikväll såg tillsammans med vilma och resten av världen var förövrigt jävligt rolig och det är värt att nämnas. Gnatt!


Kommentarer
Postat av: Nathaa

När drar ni till danmark? :)

2009-06-29 @ 16:24:47
URL: http://tbtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0