har en sjukt dålig låt på hjärnan

men jag vet inte vad den heter.Åh bort. Överallt så finns det bilder från peace&love, de är verkligen omöjliga att undvika och jag blir mest less på att jag inte drog dit. Men samtidigt så ser jag bara fram emot allt annat som skall skeeee i sommar och jag kan nog överleva med att jag inte drog till borlänge. Vi ses lite här och var på ställen som skellefteå, östersund och danmark. Heheeeeee. Imorgon ska det bli fett varmt och jag vet inte, svettas typ redan. Oändlig värme once for all. Fy vad äckligt, det är en mal eller nåt liknande på mitt rum och flyger omkring och jag ligger i sängen och orkar verkligen inte göra nåt åt det. En fet jävla äcklig åhhhhhhh måste döda den, godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0