Just get back up

Timbuktu fick helt enkelt tala för mig i några dagar och helst i några till men nu när jag är hemma kan jag väl inte ljuga. Men snart får han tala för mig ett tag till. Jag har iallafall haft en riktigt bra helg tillsammans med min fritjoff. Vi bodde i en husvagn, innanför ett ständigt regn och så fort vi var utanför den så var det antingen i mat eller festsyfte. Jag har fått min lön så jag känner mig ganska fri, på något sätt. Jag har även dissat lycksele några dagar tidigare än mina familymembers så lägenheten är tom ett tag. Kylen är dock påfylld men kan inte påstå att jag är den bäste på att planera mina matinköp. Dock ska jag nog klara mig tills på torsdag då jag åker till Östersund med camilla! Två musketörer på egen hand och det kommer bli så bra hursomhelst. Vi ska dansa till en jävla massa goa rytmer som kommer pulseeera i hela staden. Sen är jag hemma i tre dagar och åker sen på en fet jävla danmarkstripp. Trots mina skräckfyllda resedrömmar de senaste nätterna så tar jag bara med mig misstagen från dem och ser till att inget sånt händer när det väl sker. Som att glömma biljetten och packningen, osv.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0