T-T-Y-L

Tja. Nu har jag ansiktsmask och för ett tag sen var jag på onoff och köpte ett minneskort till min telefon som jag just fyllt med lite. Fast har inget roligt på den här datorn så.. det blev ju kul. Jag som tänkte sova tills typ nu men strax efter nio vaknade jag och kunde inte somna om och ni som känner mig tänker nog att det var väl lika bra. Och det var det nog! Men packning är överskattat faktiskt, vadå det är ju bara att slänga ner lite. Det slog mig just att jag inte tänkt alls på biljetten, så jag tror att jag ska plocka fram den från sin gömma så att jag inte mot all förmodan glömmer den. Fyfan vilken mardröm. Roligt att det är fint väder nu när vi ska sitta på en buss i sju jävla timmar. Och sen sa mamma att det ska regna både fredag + lördag så jepppppp. Men musketörerna klarar allt. Nu måste jag duscha och grejer så jag säger som rubriken och paris hilton, TTYL. Eller hon brukar ju säga TTYN och man vet ju aldrig, kanske får säga samma sak. Återstår att se. Vet iaf att deddan fattar. Ha en bra helg mina pHiiiNA, i will

VI SES I ÖSTERSUND



snygg hårcuttning mamma


Kommentarer
Postat av: stephanie

Haha, ja gör det! ;)

2009-07-30 @ 14:41:39
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/
Postat av: dedki (orkar inte sudda nu)

TTYL hahahaaaaaaa orkar inte

2009-07-30 @ 20:32:17
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0