thinking's a headache - that's why we avoid it

Ligger i min säng och kollar på my super sweet 16 UK, min fjärrkontroll är sönder så jag kan inte  byta heller. Är lite för lat för att ta mig till tvn. Lite kul är det ju iallafall att se. Idag har jag och mamma varit på jobbet ett tag och sen for vi och storshoppade lite helt nya saker som aldrig befunnit sig i vårat hem förr. Till våran nya familjemedlem som anländer inom den närmsta timmen hihi. Så ikväll ska jag nog hänga hemma mest med denne och sabbo mest troligt, har sjukaste huvudvärken och den har följt mig hela dagen. Bara en veckas jobb kvar nu dessutom, fast jag vet att alla slutade idag. Grattis till er iallafall, nu ska jag ta en ipren och duscha. Sen är helgen helt tom, roligt.  Kan inte hitta min telefon för tillfället heller, wey. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0